sobota, 21 marca 2015

Słoneczna Swallowtail Shawl

Oj długo ją robiłam. Zaczęłam w październiku, wyszła jakaś mała, jak dla dziecka albo taka, aby tylko na ramiona zarzucić. Sprułam część, powiększyłam, i teraz jest zdecydowanie w słusznym rozmiarze.




Wzór Evelyn A. Clark jest śliczny, prosty, ma trochę nuppków ale mnie one nie przeszkadzają i przede wszystkim jest darmowy :)



Spore zapasy włóczki Parley Royal Acrenyl w końcu zostały spożytkowane prawie w całości. Skład nie powala ale źle nie jest (tak myślę) :))



Włóczka ta w kolorze zielonym została rok temu przerobina na Gail, Haruni i szydełkową chustę, żółtą zresztą też :)

Dane techniczne:
włóczka - Parley Royal Acrenyl
skład - 56% akryl, 33% wiskoza, 11% poliamid
gramatura - 50g/225m
druty- 4mm
zużycie - 142g
wymiary - 190x88 cm

22 komentarze:

  1. Cudowna chusta i tak pięknie wykonana. Gratuluję i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, jak wszystkie Twoje chusty! Gratuluję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zrobiona i kolorek śliczny!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna :) słoneczna ,bardzo ładny wzór, chociaż mnie mupki tak jak pikoty na szydęłku nie za bardzo lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta śliczna ,taka do wtulenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, wiosenna, słoneczna chusta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna! Twoje zdjęcia bardziej zachęcają do wykorzystania wzoru niż te z raverly.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna chusta i zrobiona po mistrzowsku!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo słoneczna i taka już wiosenna :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna chusta, taka wiosenna :) Bardzo ładnie ją wykonałaś, tak dokładnie :)
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałą chusta :-) Śliczny wzór i doskonały, wiosenny kolor :-) Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest przepiękna. Kolor bardzo przyjemny, cieplutki. Jak zwykle podziwiam dokładne, perfekcyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna chusta, tak jak i poprzednie,aż kuszą żeby też zrobić.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Zupełnie nie widać po niej tego składu, rewelacyjnie się ułożyła i po prostu zachwyca! Kolor idealnie pasuje do tego wzoru:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wygląda a włóczka wygląda na całkiem fajną. Do tego w pięknym kolorze. No i wykonanie dopieszczone w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękność ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)