piątek, 21 listopada 2014

Zielona chusta szydełkowa



 Ostatnio czapkowo u mnie było i to bardzo. Czapy dla mnie, dziecka, rodziny, czapy testowe, oj było ich sporo. Ale jeśli pamiętacie tego posta, w którym była mała zapowiedź tworzących się chust, to właśnie oznajmiam, że zielona jest gotowa. Trochę swoje odleżała, ale "co się odwlecze to nie uciecze".


Teraz chusty się tworzą i to kilka na raz, ta skończona, ecru z powyższego linka aktualnie na szydełku. Jedna się blokuje a kolejna na dniach się tutaj pojawi.


 Chusta jest akrylowa z poczciwej włóczki Peonia nieistniejącego już Aniluxu. Bardzo wydajna bo ma aż 520m ale ciężko ją już gdziekolwiek znaleźć.


Na szydełko się nadaje ale na druty już nie, nie ma szans na jej zblokowanie, dlatego też akrylu na druty w ogóle nie wrzucam.


Dane techniczne:
włóczka - Peonia Anilux
skład - 100% akryl
gramatura - 100g/520m
szydełko - 3,5 mm 
zużycie - 192g
wymiary - 175x82 cm

11 komentarzy:

  1. Piękna! A peonia w tym kolorze to klasyk...uwielbiałam tę włóczkę i popełniłam z niej kilka udziergów;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię z niej szydełkować, niestety w mojej miejscowości już nie do kupienia

      Usuń
  2. Uwielbiam ten wzór:)Piękna!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest, bardzo mi się podoba, choć ostatnio tak zakochałam się w drutach, że mi się szydełko mniej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też bardziej po drodze z drutami ale z uwagi, że nawet rok nie minął od kiedy szydełkuję, to łapę od czasu do czasu za szydełko w ramach nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna :) Bardzo lubiłam Peonię, Malwę, Sonatę... żałuję że zakład upadł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też się z Tobą zgadzam, stare dobre polskie włóczki teraz już prawie nie do zdobycia, a szkoda...

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)