poniedziałek, 2 czerwca 2014

Czapka z DROPSA

Katalog Dropsa to niesamowita kopalnia wzorów wszelakich a czapka z Karismy urzekła mnie od pierwszego spojrzenia a włóczka z której ją robiłam chyba jeszcze bardziej. Owszem miałam trochę problemów z żakardem, wolno mi to szło, przekładanie nitek na początku mnie dobijało, a plątały się niemiłosiernie. Muszę zaopatrzyć się w naparstek dziewiarski, podobno to coś bardzo ułatwia życie. Robienie ze schematem też dało w kość, nie cierpię ciągle zerkać na kartkę. Nadłubałam się ale ogólnie jestem zadowolona.






A tutaj z czapką, którą prezentowałam o TU


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)