czwartek, 1 maja 2014

Wzór enigma

O tak, z tym wzorem to miałam problemów a problemów a taki prosty się okazał. Zobaczyłam go na chusty.info, pytałam osobę, która zrobiła komin tym wzorem, dziewczyny na forum maranciaki, ależ to była zagadka, tyle kombinacji, przypuszczeń, testów... Na szczęście dziewczyna z chusty.info odpisała mi na moje zapytanie i sprawa się wyjaśniła. Taki prosty, że aż zdziwienie mnie ogarnęło, że przecież już go widziałam w nie jednej książce. A cały problem rozbija się o to, z jakiej włoczki się robi i jak przerabia się oczka lewe i narzuty. Wzór ażurowy ale rodzaj zastosowanej włóczki robi swoje. Sami zobaczcie.



Czapka zrobiona podwójną nitką wzorem diagonal, znalazłam go w książce B. Walker.  A włóczka cudo, mięciutka, milutka, fajnie się z niej robiło i jest bardzo wydajna 100g/550m


Dane teczniczne:
włóczka - Himalaya Kasmir
kolor - 22 fiolet, 13 zieleń
druty - 4mm (czapka, 2 nitki) i 5mm (komin, 2 nitki)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz i cieszy mnie to bardzo, jak również kilka słów pozostawionych przez Ciebie w komentarzach.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)